فیـــــــدارلند​​​​​​​

​​FidarLand

۰

​لطفا برای عملکرد بهتر سایت،فیلتر شکن خود را خاموش کنید.

معرفی جدیدترین گوشی های پرچمدار شیائومی 12x , 12 , 12pro

 

شیائومی سرانجام پس از گمانه‌زنی‌های فراوان، امروز در خلال رویداد معرفی محصول خود پس از رونمایی از گوشی‌های شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو، از نسخه ارزان قیمت این سری نیز تحت عنوان Xiaomi 12X پرده برداشت. 

 

گوشی Xiaomi 12X

 

 

شیائومی که همواره به معرفی گوشی‌های ارزان قیمت با کارایی بالا معروف است این بار نیز یکی از مدل‌ها پرچمدار سری شیائومی 12 خود را به یک گوشی پرچمدار مقرون به صرفه یعنی شیائومی 12 ایکس اختصاص داده است.

این گوشی در غالب جهات چه فنی و چه ظاهری، با نسخه پایه شیائومی 12 مشابه است. در این اینجا نیز با یک پرچمدار ارزان قیمت جمع و جور مواجه هستیم که نمایشگر 6.28 اینچی امولد با رزولوشن 2400 در 1080 و نرم تازه‌سازی تصویر 120 هرتز را به همراه دارد.

همچون شیائومی 12، گوشی شیائومی 12 ایکس نیز علی‌رغم قیمت پایین‌تر خود اما در بخش نمایشگر از فناوری HDR10+ پشتیبانی کرده و صفحه نمایشی با توان پوشش 100 درصد فضای رنگی DCI-P3، عمق نگ 12 بیت و شدت روشنایی 1100 نیت را ارائه می‌دهد.

 

 

اما آنچه که این گوشی ار نسبت به نسخه پایه متفاوت کرده و دلیل عمده کاهش قیمت آن محسوب می‌شود، بکارگیری تراشه ارزن‌تر است. گوشی شیائومی 12 ایکس برخلاف دیگر مدل‌های این سری که به تراشه پرچمدار جدید اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز هستند، از تراشه قدیمی‌تر اما قدرتمند اسنپدراگون 870 استفاده می‌کند.

باتری مشابه 4500 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 وات از طریق سیم برای این گوشی نیز در نظر گرفته شده است؛ با این حال پشتیبانی از شارژ سریع وایرلس و شارژ بی‌سیم معکوس در شیائومی 12 ایکس کنار گذاشته شده‌اند.

بخش دوربین نیز از نظر مشخصات فنی کاملاً با آنچه در شیائومی 12 دیده شد تشابه دارد و باز هم شاهد ماژول سه گانه متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی، لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو هستیم که با یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در پنل جلویی تکمیل می‌شود.

این گوشی که ظاهراً جدای از بازار چین تنها به کشورهای محدودی عرضه خواهد شد در سه پیکربندی متفاوت 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 502 دلار، 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 550 دلار و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 596 دلار روانه بازار می‌شود.

 

گوشی Xiaomi 12 ,12pro

 

شیائومی همانطور که پیش از این اعلام کرده بود، دیروز از جدیدترین پرچم‌دارهای خود یعنی شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو رونمایی کرد. این گوشی‌ها از طراحی مشابه بهره می‌برند و از سخت‌افزار جدید مانند تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برند.

 

 

گوشی شیائومی 12 به یک نمایشگر ۶.۲۸ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن +FHD مجهز شده و نرخ تازه‌سازی آن هم برابر ۱۲۰ هرتز بوده و تراکم پیکسلی آن به 419 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. همچنین نمایشگر این گوشی توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. پرچم‌دار جدید شیائومی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شده که با فناوری ۴ نانومتری توسعه یافته و از ۸ هسته پردازشی بهره می‌برد. 

شیائومی برای پرچم‌دار جدید خود مجموعه دوربین سه‌گانه شامل یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 ساخت شرکت سونی به عنوان دوربین اصلی را در نظر گرفته که توسط یک دوربین تله‌فوتو و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می‌شود. دوربین سلفی این دستگاه هم ۳۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین اصلی قادر به ضبط ویدیوهای 8K است.

شیائومی ۱۲ وزنی برابر ۱۸۰ گرم دارد و از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند. یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی هم انرژی این گوشی را تامین می‌کند که توسط یک شارژر 67 واتی به سرعت شارژ خواهد شد. نسخه 8 گیگابایت و 128 گیگابایت شیائومی 12 با قیمتی حدود 580 دلار راهی بازار شده و قیمت نسخه 12 گیگابایت و 256 گیگابایت هم برابر 690 دلار در نظر گرفته شده است.

شیائومی علاوه بر نسخه استاندارد از نسخه پرو گوشی پرچم‌دار جدید خودش هم رونمایی کرده که از لحاظ طراحی شباهت زیادی به مدل استاندارد داشته و تفاوت آن به بخش نمایشگر و دوربین بر می‌گردد.

 

 

شیائومی 12 پرو به نمایشگر 6.73 اینچی امولد با وضوح  ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ یا همان 2k با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شده تا تصاویر باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین نمایشگر دستگاه توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس از خط و خش محافظت می‌شود. 

شیائومی 12 پرو هم از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد و حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخی راهی بازار خواهد شد. همانند نسخه استاندارد این دستگاه از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند.

بر روی پنل پشتی گوشی شیائومی ۱۲ پرو مجموعه دوربین سه‌گانه قرار دارد که شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی IMX707 ساخت شرکت سونی به عنوان دوربین اصلی در کنار دو سنسور 50 مگاپیکسلی اولترا واید و پرتره قرار دارد. همچنین دوربین اصلی این گوشی قادر به ضبط ویدیوی 8Kبوده و یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

قیمت نسخه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی شیائومی ۱۲ پرو برابر 785 دلار بوده و بالاترین مدل شیائومی 12 پرو که از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، قیمتی برابر 845 دلار دارد.

 

 

 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید