فیـــــــدارلند​​​​​​​

​​FidarLand

۰

​لطفا برای عملکرد بهتر سایت،فیلتر شکن خود را خاموش کنید.

بازی God of War در استیم به بیش از 73 هزار پلیر همزمان رسید

 

 

طبق آمار جدید SteamDB، تعداد پلیرهای همزمان بازی God of War در استیم همچنان در حال افزایش بوده و امروز به بیش از 73 هزار نفر رسیده است.

بازی God of War در روز عرضه‌ی خود (جمعه‌ی گذشته) در استیم توانست به آمار ۵۰ هزار پلیر همزمان دست یابد. روز گذشته تعداد این پلیرها به بیش از ۶۵ هزار نفر رسید و امروز نیز این آمار به بیش از ۷۳ هزار نفر افزایش یافته است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، امروز بازی God of War در زمان پیک خود، به آمار 73,529 پلیر همزمان رسید و در این بخش از عناوینی مانند Rainbow Six Siege، FIFA 22 و Terraria پیشی گرفته است.

با توجه به استقبال نسبتاً خوب گیمرهای PC از عناوین پلی‌استیشن، به نظر می‌رسد در آینده شاهد انتشار بازی‌های بیشتری از سوی سونی برای پلتفرم مذکور خواهیم بود. اخیراً نیز کوری بارلوگ (Cory Barlog)، کارگردان بازی God of War، در مصاحبه با Game Informer اشاره کرده است که استودیوهای پلی‌استیشن خواهان عرضه‌ی بازی‌های خود روی رایانه‌های شخصی هستند.

 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید