فیـــــــدارلند​​​​​​​

​​FidarLand

۰

​لطفا برای عملکرد بهتر سایت،فیلتر شکن خود را خاموش کنید.

مایکروسافت: ویندوز 11 بسیار محبوب‌تر از ویندوز 10 است

 

اگر به خاطر داشته باشید حدود 7 ماه پیش شرکت مایکروسافت به صورت رسمی از سیستم عامل ویندوز 11 به عنوان یک بروزرسانی جامع بر ویندوز 10 رونمایی کرد. این سیستم عامل پس از حل مشکلاتی که در ابتدا داشت با سرعت بالایی در دسترس کاربران قرار گرفت. هم‌اکنون مایکروسافت مدعی شد Windows 11 یک سیستم عامل بسیار محبوب در میان کاربران است و دو برابر سریع‌تر از ویندوز 10 دانلود شده است.

شرکت مایکروسافت اخیراً در وب‌سایت خود نوشته‌ای منتشر کرده که در آن عملکرد سیستم عامل خود در دو سال گذشته را مورد بررسی قرار داده و به دستاوردهای آن در این مدت اشاره کرده است. در حال حاضر بیش از 1.4 میلیارد کاربر فعال از سیستم عامل‌های ویندوز 11 و ویندوز 10 در سراسر جهان استفاده می‌کنند. این کاربران هم‌اکنون نسبت به قبل از شیوع ویروس کرونا 10 درصد زمان بیشتری را صرف کار با کامپیوتر و ویندوز خود می‌نمایند.

 

 

همچنین با در نظر گرفتن زمان عرضه‌ی ویندوز 10 می‌توان گفت هم‌اکنون کاربران ویندوز 11 حدود 40 درصد بیشتر از کاربران ویندوز 10 (در چند ماه پس از عرضه) وقت خود را صرف دستگاه و سیستم عامل جدید خود می‌کنند که البته این امر می‌تواند دلایلی به جز قدرت و سرعت سیستم عامل جدید مایکروسافت داشته باشد.

مایکروسافت در مقاله‌ی جدید خود با اشاره به گزارش‌های شرکت آماری Canalys مدعی شد در سال 2021 بیش از 340 میلیون کامپیوتر شخصی (PC) به فروش رسیده که این رقم نسبت به سال 2019 حدود 27 درصد افزایش داشته است.

 

 

به گفته‌ی شرکت سازنده سیستم عامل ویندوز 11 با استقبال پرشور کاربران مواجه شده و به عنوان یک آپدیت رایگان نسبت به ویندوز 10 حدود دو برابر سریع‌تر توسط کاربران دریافت شده است. ردموندی‌ها همچنین عنوان کردند سیستم عامل Windows 11 از کاربران بالاترین امتیازهای کیفیت و رضایت‌بخشی را نسبت به دیگر نسخه‌های ویندوز دریافت کرده است.

البته در نظر داشته باشید زمانی که ویندوز 10 به عنوان یک بروزرسانی جدید از ویندوز 8 منتشر شد، این آپدیت صرفنظر از جدید یا قدیمی بودن سیستم، برای تمام کاربران سیستم عامل ویندوز 8 ارسال شد. اما همانطور که می‌دانید ویندوز 11 فقط برای بخشی از کاربران ویندوز 10 ارسال شده است و این بروزرسانی برای سیستم‌های نسبتاً قدیمی ارسال نمی‌شود.

در هر صورت با توجه به اینکه بسیاری از سیستم‌های قدیمی‌تر نمی‌توانند به ویندوز 11 ارتقا یابند، آمارهای منتشر شده از محبوبیت ویندوز 11 مایکروسافت بسیار قابل تحسین و چشم‌گیر هستند.

 

 

طبق گزارش جدید مایکروسافت به لطف سیستم عامل ویندوز 11 استفاده از فروشگاه Microsoft Store نسبت به قبل سه برابر افزایش یافته است. البته این امر می‌توانند به سیاست‌های جدید این فروشگاه نیز وابستگی بسیاری داشته باشد.

 

 

نظر شما در مورد سیستم عامل ویندوز 11 مایکروسافت چیست، آیا این سیستم عامل بهتر از ویندوز 10 است یا خیر؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید