فیـــــــدارلند​​​​​​​

​​FidarLand

۰

​لطفا برای عملکرد بهتر سایت،فیلتر شکن خود را خاموش کنید.

آی مک پرو اپل با نمایشگر بزرگ‌تر و تراشه قدرتمندتر از قبل در راه است

 

اپل در حال بازسازی مجموعه کامیپوترهای خانگی خود با تراشه‌های اختصاصی Apple Silicon به جای مدل‌های ساخت اینتل است. شنیده‌ها حاکی از آن است که دستگاه بعدی در انتظار معرفی این شرکت یک رایانه iMac Pro خواهد بود که این بار قرار است با قدرتمندترین تراشه‌های اپل راهی بازار شود.

بر اساس گزارش جدید مارک گورمن از خبرنامه Power On بلومبرگ ، مجدداً تاکید شده است که آی مک پرو آینده این غول فناوری با طراحی اصلاح شده و مشخصات ارتقاء یافته نسبت به آی مک قبلی عرضه خواهد شد.

آن طور که گفته می‌شود، iMac Pro 27 اینچی جدید دارای طراحی مشابه آی مک 24 اینچی معمولی است که با چیپست M1 وارد بازار شده است. همچنین گزارش‌هایی وجود دارد که ادعا می‌کند این دستگاه ممکن است به فناوری نمایشگر با بک لایت Mini LED مجهز بوده و نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز را به ارمغان آورد.

 

 

از نظر سخت افزاری نیز انتظار می‌رود این دستگاه از چیپست‌های اخیراً معرفی‌شده اپل یعنی تراشه‌های M1 Pro و M1 Max اپل سیلیکون استفاده کند؛ همان پردازنده‌هایی که مدل‌های 14 اینچی و 16 اینچی مک‌بوک پرو را که سال گذشته عرضه شدند، تأمین می‌کنند.

در حالی که هیچ اعلام رسمی از سوی اپل در مورد این مدل آی‌مک پرو آینده وجود ندارد، گزارش‌ها نشان می‌دهند که این محصول احتمالاً در اوایل سال 2022 و طی رویداد بهاری اپل معرفی می‌شود.

به غیر از رایانه اپل آی مک پرو، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه چندین محصول جدید در طول سال جاری است که از جمله آن‌ها می‌وان به هدفون AirPods Pro 2، تراشه M2، مدل‌های جدید مک بوک با پردازنده جدید و موارد دیگر اشاره کرد. آن طور که شایعه شده، این مراسم بزرگ‌ترین رویداد معرفی محصول اپل خواهد بود که طیف زیادی از انواع دستگاه‌ها در مدل‌های مختلف را شامل می‌شود.

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید