فیـــــــدارلند​​​​​​​

​​FidarLand

۰

​لطفا برای عملکرد بهتر سایت،فیلتر شکن خود را خاموش کنید.

لنوو از کنسول گیمینگ زیبای IdeaCentre با پردازنده نسل دوازدهمی اینتل رونمایی کرد

 

شرکت لنوو یکی از پیشگامان دنیای کامپیوتر به شمار می‌آید و محصولات مختلفی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ سری لیجن گرفته تا لپ‌تاپ‌های بیزینسی یوگا را به بازار می‌فرستد. این شرکت حال محصول جدیدی را به دنیای گیمینگ فرستاده و از کنسول IdeaCentre 5 17IAB7 رونمایی کرده است.

این کنسول گیمینگ به عنوان عضو جدید کیس‌های مخصوص بازی سری IdeaCenter لنوو، به پردازنده نسل دوازدهمی اینتل مجهز شده است. این دستگاه را می‌توان در دو کانفیگ مختلف و مجهز به پردازنده‌های Core i5-12400 و i7-12700 تهیه کرد. در بخش گرافیکی نیز چندین انتخاب به کاربران داده شده است.

لنوو کنسول گیمینگ IdeaCentre را با کارت گرافیک‌های RX 6400 و RX 6500XT شرکت AMD و NVIDIA RTX 3060 ،RTX 3060 Ti و GTX 1660 SUPER به بازار می‌فرستد. این دستگاه همچنین از حافظه‌های DDR4، یک M.2 SSD و دو هارد دیسک 3.5 اینچی نیز پشتیبانی می‌کند.

 

 

لنوو در بخش طراحی سعی کرده تا کنسول خود را به ویژگی‌های بصری جذابی مجهز نماید؛ از میان این ویژگی‌ها می‌توان به یک نوار نورانی اشاره کرد که از بالا تا پایین کنسول کشیده شده و نور آبی از خود ساطع می‌کند. علاوه بر نوار آبی، روی پنل جلویی دستگاه می‌توان یک درگاه USB-A، یک پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری را مشاهده نمود.

 

 

مشخص است که لنوو کسنول گیمینگ جدید خود را به سخت‌افزار بسیار قدرتمندی در بخش‌های گرافیکی و پردازشی مجهز کرده، ولی این محصول پورت‌های متنوعی در اختیار ندارد تا نتوان از آن برای کارهایی به جز گیمینگ استفاده کرد.

لنوو هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه و همچنین قیمت این دستگاه به بازار منتشر نکرده، اما انتظار داریم که کنسول IdeaCentre جدید این شرکت به زودی به ویترین فروشگاه‌ها راه پیدا نماید.

 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید