فیـــــــدارلند​​​​​​​

​​FidarLand

۰

​لطفا برای عملکرد بهتر سایت،فیلتر شکن خود را خاموش کنید.

مک بوک پرو 13 اینچی ماه آینده با تراشه M2 اپل معرفی می‌شود

 

اپل قصد دارد در ماه آینده میلادی و در تاریخ 18 اسفند از گوشی هوشمند اقتصادی iPhone SE 2022 و مک مینی با تراشه M1 Max رونمایی کند. حال گزارش‌ها حاکی از این است که رویداد بهاری اپل یک مهمان ناخوانده نیز دارد و این شرکت از مک بوک پرو مجهز به تراشه M2 نیز رونمایی خواهد کرد.

این مک بوک پروی جدید قرار است جای مدل 13 اینچی مجهز به M1 را بگیرد که در حال حاضر تنها لپ‌تاپ اپل به حساب می‌آید که هنوز از تاچ بار استفاده می‌کند. حال به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها بعد از بروزرسانی نسخه‌های 14 و 16 اینچی، قصد داشته باشند مک بوک 13 اینچی را با تراشه M2 به بازار بفرستند.

همان‌طور که گفتیم رویداد بهاری اپل محصولات دیگری را نیز به دنیای فناوری معرفی خواهد کرد که از میان آن‌ها عرضه آیفون SE محتمل‌تر به نظر می‌رسد. البته شایعات از احتمال رونمایی از MacBook Air، مک مینی و iMac جدید به همراه نسل بعدی پردازنده‌های اپل سیلیکون نیز حکایت دارند.

 

 

وبسایت DigiTimes ادعا کرده که مک‌بوک پرو 13 اینچی بعدی اپل بدون قابلیت ProMotion Display و پشتیبانی از نرخ بروزرسانی 120 هرتزی به بازار خواهد آمد. کارشناسان اعتقاد دارند به غیر از پردازنده، MacBook Pro جدید از طراحی و خصوصیات یکسانی با مدل کنونی برخوردار خواهد بود. با این حال احتمال دارد که اپل در نسخه 13 اینچی لپ‌تاپ‌های پرچم‌دار خود نیز از شر تاچ بار خلاص شود.

با وجود شایعات در مورد محصولات حاضر در رویداد 18 اسفند اپل، برای گمانه‌زنی قطعی در این مورد باید منتظر اظهار نظر قطعی از این کمپانی بمانیم. تجربه ثابت کرده که پیش‌بینی اتفاقات رویدادهای فصلی اپل چندان آسان نیست و می‌تواند با درجه خطای بالایی همراه باشد.

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید