فیـــــــدارلند​​​​​​​

​​FidarLand

۰

​لطفا برای عملکرد بهتر سایت،فیلتر شکن خود را خاموش کنید.

شکست سنگین سری گلکسی S22 در مقابل آیفون 13 در بنچمارک‌های اولیه

 

سامسونگ به تازگی از سری گلکسی S22 خود رونمایی کرده که با توجه به قابلیت‌ها، بهترین و گران قیمت‌ترین گوشی‌ سامسونگ به شما می‌آیند. با این حال بخش سخت‌افزاری این دستگاه نسبت به آیفون 13 که در سال 2021 معرفی شد، هنوز نواقصی دارد.

یکی از وبسایت‌های معتبر دنیای فناوری یعنی PCMag تعدادی بنچمارک روی این دو گوشی انجام داده و به نتابج جالبی رسیده است. آن‌ها دریافتند که گوشی iPhone 13 Pro Max در مقابل مدل‌های مختلف عرضه شده تحت سری Galaxy S22، عملکرد پردازشی و گرافیکی به مراتب بهتری دارد.

برای مثال، در گوشی آیفون 13 پرو مکس در بنچمارک گیگ‌بنچ 5 به امتیاز 1735 در بخش تک هسته‌ای دست یافته است. در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز این گوشی 4647 واحد گزارش شده است. از سوی دیگر گوشی گلکسی S22 اولترا در این بنچمارک و در بخش‌های تک و چند هسته‌ای آن به ترتیب امتیازهای 1232 و 3433 را به خود اختصاص داده که فاصله قابل توجه تا پرچم‌دار اپل را به نمایش می‌گذارند.

 

 

در بنچمارک Basemark Web نیز iPhone 13 Pro Max با 1139 امتیاز در مقابل 552 و 578 امتیاز کسب شده توسط گوشی‌های Galaxu S22 Ultra و +S22، کیلومترها جلوتر است.

در بخش گرافیکی اما نتایج این قدر روشن نیستند؛ اس 22 اولترا در اجرای بازی Aztec Ruins با رزولوشن FHD به سرعت 60 فریم بر ثانیه دست یافته، در حالی که 13 پرو مکس با 54 فریم بر ثانیه و رزولوشن WQHD کار می‌کند. گوشی S22 Ultra در رزولوشن WQHD تنها به نرخ فریم 28 فریم بر ثانیه دست پیدا می‌کند.

با این حال در نظر داشته باشید که این اطلاعات جزئیاتی از نحوه انجام تست‌ها یا نسخه دقیق گوشی قابل استفاده را در اختیار ما نمی‌گذارند و نباید آن‌ها را چندان جدی گرفت. حال باید منتظر ماند تا بعد از عرضه رسمی گلکسی S22، نتایج واقعی از عملکرد سخت‌افزاری این گوشی منتشر شود.

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید