فیـــــــدارلند​​​​​​​

​​FidarLand

۰

​لطفا برای عملکرد بهتر سایت،فیلتر شکن خود را خاموش کنید.

گوشی Galaxy S22 Ultra معرفی شد؛ گشودن مرزهای فناوری به سبک سامسونگ

 

بالاخره انتظارها به پایان رسید و سامسونگ از سری گلکسی S22 خود در کنار تبلت‌های سری Tab S8 رونمایی کرد. قدرتمندترین پرچم‌دار سامسونگ یعنی Galaxy S22 Ultra نیز با تغییرات ظاهری زیاد نسبت به سال گذشته رونمایی شد. در ادامه این مطلب خصوصیات این دستگاه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

گوشی گلکسی S22 اولترا را باید جانشین خلف سری پرطرفدار نوت سامسونگ دانست. این گوشی علاوه بر پشتیبانی از قلم S Pen، جایگاهی برای نگه‌داری آن در اختیار دارد و دوربین‌های پنج گانه آن نیز با ترکیبی زیبا و به عنوان جزئی از بدنه گوشی، در پشت دستگاه جای گرفته‌اند. 

 

 

سامسونگ گوشی Galaxy S22 Ultra را با در نظر داشتن تبلت Tab S8 Ultra آماده کرده و برای آن امکان استفاده به عنوان پلت رنگ تبلت غول پیکر را فراهم آورده است. این گوشی همچنین در یک نسخه 1 ترابایتی که البته فقط در بعضی کشورها در دسترس خواهد بود، عرضه می‌شود.

سامسونگ قیمت گوشی Galaxy S22 Ultra را نسبت به سال گذشته افزایش داده و مدل پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را با قیمت 1199 دلار به بازار خواهد فرستاد. مدل‌های 12 گیگابایتی با 256 و 512 گیگابایت فضای داخلی نیز با قیمت‌های به ترتیب 1299 و 1399 دلار عرضه خواهند شد.

لبه نمایشگر گوشی S22 Ultra مانند سری نوت کمی خمیده است و گوشه‌های بدنه دستگاه نیز حالت مربعی شکل پیدا کرده‌اند. این دستگاه با طراحی زیبا را همچنین می‌توان در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز و سبز قابل خریداری خواهد بود.

 

 

نمایشگر این گوشی به پنل AMOLED Dynamic 2X مجهز شده و قادر است تصاویر را با رزولوشن 120 هرتزی پویا برای کاربران به نمایش بگذارد. نمایشگر گوشی گلکسی S22 اولترا قادر است به حداکثر نوردهی 1750 نیت دست پیدا کند تا بهترین گوشی هوشمند در این زمینه باشد.

نمایشگر گوشی گلکسی S22 اولترا به فناوری Vision Booster مجهز شده که با استفاده از هوش مصنوعی و با در نظر داشتن هر پیکسل به شکل جداگانه، تصاویر و رنگ‌ها را با کیفیت بهتری به کاربران به نمایش می‌گذارد.

 

 

در پشت گوشی اس 22 اولترا مانند S21 Ultra از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده شده که در کنار یک لنز اولتراواید با حسگر 12 مگاپیکسلی و میدان دید 120 درجه‌ای قرار داده شده است. این گوشی یک لنز پریسکوپی 10 مگاپیکسلی نیز دارد که می‌تواند زوم اوپتیکال 10 برابری را در اختیار شما بگذارد. لنز تله‌فوتوی 10 مگاپیکسلی دیگری نیز وجود دارد که تا 3 برابر زوم اوپتیکال خواهد داشت.

سامسونگ اعلام کرده که دوربین‌های جدیدش دیگر نور را به عنوان دغدغه‌ای برای عکاسی به شمار نمی‌آورند و حالت‌های عکاسی شب بسیار بهتری نسبت به نسل‌های گذشته در اختیار دارند. فناوری Adaptive Pixels گوشی اس 22 اولترا قادر است تصاویری با رزولوشن‌های مختلف را با یکدیگر ترکیب نموده و به بهترین نتیجه دست پیدا نماید.

 

 

در بخش فیلم‌برداری نیز ویژگی VDIS معرفی شده تا بتوانید ویدئو را با کمترین لرزش و بهترین شکل ممکن به ثبت برسانید. دوربین سلفی این گوشی وضوح 40 مگاپیکسلی دارد و قادر است ویدئوهایی را با رزولوشن 4K به ثبت برساند.

سامسونگ گوشی Galaxy S22 Ultra را به تراشه‌های 4 نانومتری Snapdragon 8 Gen 1 و Exynos 2200 مجهز کرده که با فناوری خنک کننده جدید، قرار است در هنگام بازی و عملیات پردازشی دستگاه شما را خنک نگه دارند. 

تراشه Exynos 2200 به پردازنده گرافیکی Xclipse 920 مجهز شده که با ریزمعماری RDNA 2 شرکت AMD ساخته شده و فناوری ری‌تریسینگ را برای اولین بار به دنیای گوشی‌های هوشمند می‌آورد.

گوشی Galaxy S22 Ultra به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند تا در کمتر از یک ساعت به از 0 تا 100 درصد شارژ شود.

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید