google-site-verification=0IAV4sAWQuk9CV6I1BLgSXuLshjqZ8edEV912Ji_lM0

فیـــــــدارلند​​​​​​​

​​FidarLand

۰

​لطفا برای عملکرد بهتر سایت،فیلتر شکن خود را خاموش کنید.

محصولی شگفت انگیز از کمپانی اپل{هدست ویژن پرو اپل} Apple Vision Pro

دنیای فناوری تا حد زیادی مدیون شرکت اپل و نوآوری‌های این سازنده آمریکایی است. در واقع ایفون در زمان معرفی، یک محصول انقلابی بود و توانست دنیای گوشی‌های هوشمند را دگرگون کند و به شرکت‌های مختلف دید کافی برای ساخت محصولات جدید بدهد. در مراسم WWDC 2023، اپل بار دیگر از یک محصول انقلابی و بسیار جذاب به نام ویژن پرو رونمایی کرد؛ Apple Vision Pro اپل هدست واقعیت ترکیبی است که خود آینده به حساب می‌آید. طرفدارن اپل چندین سال است که منتظر این محصول شگفت انگیز هستند و سال 2023بالاخره زمانی است که دنیای تکنولوژی بار دیگر دگرگون می‌شود.اگر دوست دارید با این محصول شگفت انگیز بیشتر آشنا بشوید تا اخر این متن همراه  فیدار لند باشید.


صفحه نمایش


 

اپل ویژن پرو دارای نمایشگرهایی از نوع Micro OLED با رزولوشن بیشتر از 4K برای هر چشم است و وضوح بسیار بالایی دارد تا شما بتوانید نوشته‌ها و محتوا را به بهترین شکل مشاهده کنید. در واقع افرادی که در مراسم رونمایی از این محصول استفاده کردند ادعا دارند که ویژن پرو اپل بالاترین کیفیت تصویر در بین تمامی هدست‌های حال حاضر را دارد و تجربه منحصر به‌ فردی را به‌وجود می‌آورد.


امنیت Apple Vision Pro


از آنجایی که درون ویژن پرو اطلاعات شخصی زیادی قرار می‌گیرد، مهم است که امنیت این دستگاه تضمین شود. شرکت اپل قابلیتی به نام Optic ID را معرفی کرده که با اسکن عنبیه چشم می‌تواند کاربر را تشخیص داده  و فقط با عنبیه کاربر مورد نظز اجازه ورود و دسترسی به اطلاعات را صادر می کند. عنبیه چشم هر انسان دقیقا مانند اثر انگشت منحصر به فرد است و راه بسیار امنی برای ورود به ویژن پرو به حساب می‌آید.


 


سیستم عامل Apple Vision Pro


اپل در کنار این محصول از سیستم عامل اختصاصی آن یعنی VisionOS رونمایی کرد. این سیستم عامل برای هدست واقعیت ترکیبی توسعه داده شده و تجربه چندین ساله اپل در توسعه IOS، ipadOS و macOS و watchOS پشت این سیستم عامل جدید قرار دارد. هنگام قرار دادن هدست به روی چشم یک صفحه شامل برنامه‌ها پیش روی شما قرار می‌گیرد که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

شما می‌توانید چندین برنامه هایی را در کنار هم باز کنید و اندازه هر کدام را بسته به نیاز تغییر دهید. جالب‌تر این که می‌توانید برنامه‌های را در کنار هم یا بالای یکدیگر قرار دهید و انتخاب کنید که هر اپلیکیشن در کجای فضای اتاق قرار بگیرد. در واقع شما هنگام استفاده از ویژن پرو به طور کامل فضای اطراف و اتاق را مشاهده می‌کنید، مگر این که تصمیم بگیرید محیط اطراف را به کمک این هدست تغییر دهید.



جمع بندی Apple Vision Pro


هنوز برای قضاوت کامل اپل ویژن پرو کمی زود است و باید حداقل ۶ ماه دیگر تا عرضه این محصول به بازار صبر کنیم، اما موضوعی که کاملا حتمی به نظر می‌رسد این است که اپل آینده فناوری را پیش روی ما قرار داده است، درست همان‌طوری که برای اولین بار ایفون را معرفی کرد و پس از آن جهان هیچ‌گاه مانند سابق نشد.

این که ویژن پرو آیا وارد ایران می‌شود یا خیر و این که چه قیمتی خواهد داشت اصلا مشخص نیست و باید منتظر بود.


ممنون که تا اخر  این متن ،یعنی  معرفی این دستگاه شگفت انگیز {Apple Vision Pro}  همراه فیدارلند بودید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید