فیـــــــدارلند​​​​​​​

​​FidarLand

۰

​لطفا برای عملکرد بهتر سایت،فیلتر شکن خود را خاموش کنید.

دوربین آیفون ۱۴ پرو از نگاه DXOMark

مؤسسه‌ی DXOMark که دوربین گوشی‌های هوشمند را در آزمون‌هایی تخصصی مورد بررسی قرار می‌دهد، می‌گوید آیفون 14 پرو، جدیدترین پرچم‌دار اپل، یکی از برترین دوربین‌های موجود در گوشی‌های هوشمند را دارد، اما در این زمینه برترین گوشی دنیا محسوب نمی‌شود.

به گزارش Fidarland، از نگاه DXOMark دوربین گوشی آیفون 14 پرو با کسب امتیاز 146 از 150، بهترین آیفونی است که تا به امروز آزمایش شده است. عکاسی و فیلم برداری قابل قبول در همه شرایط به ویژه به لطف رندر بسیار خوب رنگ پوست، نتایج فوق العاده ای رو در عکاسی و فیلم برداری پرتره رقم میزند.

 

 

در حالی که ( حداقل روی کاغذ ) از نظر سخت افزاری دوربین آیفون 14 پرو به اندازه رقبایی مانند Samsung Galaxy S22 Ultra یا Honor Magic4 Ultimate کاملاً چشمگیر به نظر نرسد، باید بگیم مهندسان اپل موفق به فشرده سازی  کیفیت تصویر و عملکرد بسیار زیادی در آن شده اند. این اولین دستگاه اپل با سنسور تصویر Quad-Bayer است. آیفون 14 پرو همچنین به عنوان بهترین تلفن فیلمبرداری از نسل های قبلی خود در ترکیب با سایر پیشرفت‌ها، آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها در حال حاضر برای سازندگان تصویر موبایل تبدیل می‌کند.

آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس اولین گوشی‌های اپل با دوربین 48 مگاپیکسلی محسوب می‌شوند. اپل  در دوربین پشت، لنزی با دیافراگم f/1.78 و فاصله‌ی کانونی 24 میلی‌متر قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید