فیـــــــدارلند​​​​​​​

​​FidarLand

۰

​لطفا برای عملکرد بهتر سایت،فیلتر شکن خود را خاموش کنید.

گوشی‌های آیفون 13 پرو اپل پرچمداران اندرویدی را در تست باتری کنار زدند

 

یکی از ایراداتی که همواره به گوشی‌های آیفون اپل وارده بوده، ظرفیت باتری پایین آن‌ها و شارژدهی کوتاه مدت است. اما ظاهراً تست‌های صورت گرفته در سری جدید آیفون 13 اپل حکایت از تغییر چشمگیر در این بخش دارد؛ تغییری که گوشی آیفون 13 پرو را بالاتر از رقبای سرسخت اندروید قرار می‌دهد.

در تست باتری جدید که توسط DXOMARK در روز دوشنبه به اشتراک گذاشته شد، گوشی آیفون 13 پرو اپل امتیاز 76 را کسب کرد و گوشی‌هایی مانند موتورولا اج 20 پرو، گلکسی اس 21 اولترا و وان پلاس 9 پرو که همگی باتری‌های بسیار بزرگتری داشتند را شکست داد.

با این حال این گوشی نتوانست برادر بزرگ‌تر خود یعنی گوشی آیفون 13 پرو مکس را شکست دهد؛ گوشی که در حال حاضر با امتیاز 89 در رتبه سوم جدول باتری DXOMARK قرار دارد.

 

 

گوشی آیفون 13 پرو اپل با باتری 3095 میلی آمپر ساعتی خود توانسته است با استفاده متوسط ​​بیش از 2 روز در تست « Autonomy» دوام آورد. Autonomy چیزی است که DXOMARK آن را طیف گسترده‌ای از آزمایشات برای اندازه‌گیری عمر باتری در انواع سناریوهای واقعی می‌نامد.

آزمایش دیگر روی این گوشی، « on the go» بود که عمر باتری را در حین سفر اندازه‌گیری می‌کند. اختصاص یک آزمایش به استفاده در حین رفت و آمدهای روزمره یا مسافرت می‌تواند تست بسیار منطقی باشد، چراکه چندین نیاز اضافی مانند اتصال به شبکه اینترنت و غیره در این مدت وجود دارد که عمر باتری را کاهش می‌دهند. در این مورد، آیفون 13 پرو «عملکرد بهتر از حد متوسط ​​نسبت به دستگاه‌های Ultra-Premium» را نشان داد.

 

 

در مورد شارژ شدن نیز باید گفت آیفون 13 پرو به 1 ساعت و 34 دقیقه برای رسیدن به شارژ 100 درصدی که در نشانگر سطح باتری نشان داده می‌شود نیاز دارد، اما به 9 دقیقه دیگر هم نیاز خواهد داشت تا باتری 3095 میلی آمپر ساعتی آن کاملاً شارژ شود. در اکثر سناریوها، کاربران ممکن است تا 80 درصد ظرفیت باتری گوشی را شارژ کنند؛ امری که تنها 49 دقیقه طول می‌کشد.

اما در خصوص گوشی آیفون 13 پرو مکس باید گفت که نتایج تست‌ها نشان می‌دهد این دستگاه تقریباً در همه موارد آزمون، کم مصرف است. در واقع، مصرف به قدری خوب مدیریت می‌شود که این گوشی کمترین دشارژ را برای استریم و پخش ویدیو در کل پایگاه داده بنچمارک‌های DXOMARK  در اختیار دارد.

 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید