فیـــــــدارلند​​​​​​​

​​FidarLand

۰

​لطفا برای عملکرد بهتر سایت،فیلتر شکن خود را خاموش کنید.

سونی بازی‌های Playstation 3 را به کنسول پلی استیشن 5 می‌آورد

 

به تازگی برخی از عناوین کنسول پلی استیشن 3 در فروشگاه پلی استیشن 5 مشاهده شده و این موضوع گمانه‌زنی‌ها مبنی بر برنامه‌ریزی سونی برای عرضه گیم‌های قدیمی‌ بر روی کنسول‌ نسل فعلی را بیش از پیش تقویت کرده است.

پس از انتشار گزارش‌هایی در مورد پشتیبانی کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن از قابلیت Backwards، حالا چند بازی کنسول نسل هفتمی در فروشگاه پلی استیشن ۵ دیده شده است.

چند روز قبل بود که صحبت‌هایی شنیده می‌شد مبنی بر آنکه سونی قصد دارد پشتیبانی کنسول پلی استیشن ۵ از قابلیت بکوارد را بهبود بخشد. در میان سر و صدای اخباری که در این باره پوشش داده شده، تعدادی از بازی‌های کنسول پلی استیشن ۳ در فروشگاه کنسول بازی نسل نهمی سونی مشاهده شده‌اند تا گمانه‌زنی‌های موجود پررنگ‌تر شوند.

 

 

اگر به فروشگاه پلی استیشن ۵ مراجعه کرده و یکی از عناوین کنسول پلی استیشن 3 را انتخاب کنید، فروشگاه به صورت خودکار شما را به نسخه‌ PlayStation Now آن بازی هدایت خواهد کرد. ولی با این حال بازی Dead or Alive 5 که یکی از گیم‌های دوره‌ پلی استیشن 3 به حساب می‌آید با برچسب قیمتی 7.99 دلار در این فروشگاه مشاهده شده است.

به گفته‌ برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی بازی‌های Bejeweled ،Prince of Persia: Sands of Time و Prince of Persia: The Two Thrones نیز که از دیگر عناوین کنسول پلی استیشن 3 هستند که در فروشگاه پلی‌استیشن 5 مشاهده شده‌اند. البته هیچ یک از کاربران تاکنون موفق به خرید بازی‌های کنسول نسل هفتمی سونی نشده‌اند.

شاید قرار گرفتن بازی‌های این کنسول در فروشگاه پلی‌استیشن 5 تنها در اثر یک خطای فنی رخ داده باشد، اما نکته‌ قابل توجه این است که بازی Dead or Alive 5 کنسول پلی استیشن 3، از طریق ریجن اروپای سرویس PlayStation Now در دسترس نیست.

البته در این رابطه پتنت جدیدی توسط Mark Cerny، طراح کنسول‌های پلی استیشن 5 و 4 و با نام برقرارسازی قابلیت Backwards Compatibility از طریق میدان زمانی و کنترل فرکانس اصلی ثبت شده است.

انتشار چنین اخباری گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه سونی نهایتا راه حلی را برای اجرای بازی‌های قدیمی‌تر پیدا کرده و به زودی پشتیبانی کنسول پلی استیشن ۵ از عناوین نسل قبلی را گسترش می‌دهد را تقویت کرده است. البته هیچ چیز هنوز قطعی نشده بنابراین باید منتظر ماند و دید هدف سونی از انتشار این عناوین در فروشگاه PS5 چه بوده است.

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید